maandag 23 november 2020

Royce: Enkele posities verzilverd en winst veilig gesteld

 Ik geef toe dat ik in de verleiding was om mijn winst (ruim 33%) volledig te verzilveren en naar de zijlijn te gaan. 

Maar wees gerust, ik vindt dat te zwak. Ik geef nog één keer vol gas. Ik vind het wel lastig om te bepalen wat de laatste dagen nog mogelijk is. De beurzen lijken op korte termijn niet vooruit te branden, de correcties zijn nog niet afgerond.

De AEX, die begin november door de toppen 575-589 is gebroken, maakt nog steeds pas op de plaats. Technisch  lijkt de AEX wel een eerste hoger low te vormen, boven de top van juli rond 587,03. Maar echte vervolgkoopkracht in de markt ontbreekt nog. Ik denk dat de AEX uiteindelijk wel opwaarts zal doorstoten, maar of dat de komende dagen gaat gebeuren, is niet te voorspellen.  Derhalve heb ik mijn Turbo's Long AEX en AMX verzilverd. De Turbo's Long op Wall Street heb ik voor de helft afgebouwd. 

AEX index stagneert


Dow Jones index maakt pas op de plaats


Geen opmerkingen:

Een reactie posten