vrijdag 27 november 2020

Royce: Winst +38,02%

 De Slimste Belegger jaargang 2020 is op een haar na voorbij. Op het moment van schrijven (vrijdag 17:30u) heb ik alle posities verkocht en staat er een eindsaldo van 138.017 euro op mijn fictieve bankrekening.  Net als vorig jaar heb ik in deze competitie al mijn mede-coaches verslagen. 

Ik kan trouwens ook Jean-Paul van Oudheusden en Nico Bakker feliciteren met een positief resultaat van resp. 5,28% en 4,38%. Daarmee behoren zij tot het selecte groepje winnaars, want slechts een kwart van alle deelnemers heeft de voeten in deze competitie droog weten te houden.

 Helaas zijn Jim Tehupuring  en Guy Boscart de competitie in het rood geëindigd. Jim hield de schade beperkt tot -0,33%, maar Guy heeft echt een flinke scheur in zijn broek opgelopen met -52,69%. 

Op de laatste vrijdag voor de competitie is de AEX geëindigd op 533,88, vandaag sloot de index op 611,67, dus een sprong van maar liefst 14,57%. De Dow stond eind oktober op 26.905, vandaag noteert Wall Street (vlak voor het einde van deze halve beurssessie) op 29.918, een sprong van 11,2%. 

Lees mijn eerdere blogs als u mijn visie voor 2021 wilt weten. Ik maak verder nooit reclame in deze blog, maar voor deze ene keer wil ik u wijzen op ons aanbod  Kennismaken met Tostrams voor 1 euro

Ik hoop dat iedereen veel plezier aan deze competitie heeft beleefd.  Hopelijk tot volgend jaar!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten