woensdag 18 november 2020

Royce: Ik wacht op de stijging


Ik zit thans voor 60K van  het vermogen long, o.a. in Turbo's AEX, AMX, CAC40, Bel20, Dow, S&P, ING en BAM.   Zoals eerder aangegeven ben ik, om diverse redenen, heel erg positief. Met zo'n stevige portefeuille in mijn achterzak, wacht ik nu op de stijging. Kom op aandelenbeurzen, ik heb niet het hele jaar de tijd!!

Dit is een competitie, dus ik probeer mijn medecoaches voor te blijven.

De meningen van de coaches beginnen zich af te tekenen.

Coach Jean-Paul ziet kansen.  Volgens hem is de beurs Climbing the wall of worry, waar heb ik dat eerder gehoord. Van hem heb ik als bull het meest te vrezen, hij zit voor ruim 55K in Turbo's Long.  g.

Coach Nico Bakker zit  short in de indices. Hij wil van de verwachte dalingen meespelen profiteren met shorts  AEX, DOW, FTSE en NIKKEI.  Op zich wel gek, want Nico en ik kijken naar dezelfde grafieken. Wellicht heeft hij een ander timeframe, ik kijk plm 12 uur vooruit, niet langer. Dus Nico gaat winnen als de beurs daalt.

Coach Jim Tehupuring zit redelijk long, maar short in de AEX index en Tesla Short. Kort ritje voor de lol zegt hij, ik denk eerder dat hij van een prijsdaling Tesla wil profiteren om zijn BMW tegen een mooie Tesla in te ruilen.

Coach Guy Boscart zit al vanaf dag 1 van de Slimste  short. Door de flinke stijging van alle aandelen, zit hij nu op hete kolen denk ik. In de oefenweek eindigde de AEX op  533,88. Daar staan we nu dik 12% boven, dat loopt tegen je in. Ik zou dubbel draaien als hem was.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten