zondag 1 november 2020

Royce: Mijn signatuur voor deze competitie

 De Nederlandse beurs  begint maandag met enig argwaan aan de nieuwe beursmaand. Ook elders in Europa lijken de beurzen afwachtend te openen. De handel staat, nu het coronavirus weer oplaait, overal in het teken van de nieuwe lockdownmaatregelen in veel Europese landen.  Verder zijn er uiteraard de Amerikaanse presidentsverkiezingen op dinsdag, Bovendien is de stroom bedrijfsresultaten nog niet opgedroogd.  Al deze zorgen zijn natuurlijk niet motiverend voor de markt en zouden eigenlijk een nieuwe shortkans bieden.

Maar ik ben contrair hierin. Mijn lijfspreuk, zeker in deze competitie, is: each rally climbs a wall of worry. Dus ik koop een positie met een turbo Long op de AEX. Mijn technische argumentatie is dat de steunzone 528-530 heeft standgehouden. Ik ga nog niet volledig long tot het gaatje, maar wil wel hiermee mijn signatuur voor de competitie zetten. Dus Jean Paul, Jim, Nico en Guy: opgepast jullie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten