dinsdag 3 november 2020

Royce Slotbericht: Winstjes veilig gesteld

 Ik heb mijn Turboposities een beetje afgeroomd en de winsten veilig gesteld. Mijn huidige portefeuillewaarde is hiermee ongeveer gehalveerd en bedraagt nu een kleine 30.000 euro. Het is ook veel te hard gegaan met bijna 17% in slechts twee beurssessies. 

Ik heb alle grafieken van mijn posities gecheckt en niet een ervan helemaal gesloten. Dus alle lopende Longs heb ik aangehouden, maar enkel wat  afgeroomd. Hiermee kan ik met een gerust hart de verkiezingsnacht ingaan.  Ik beschouw het verzilveren van te snelle winsten als een vorm van money managment. U kent het gezegde: van winstnemen is nog nooit iemand armer geworden. 

Hieronder grafieken van enkele posities, zoals de AEX, de Dow, de Nasdaq100 en de Eurostox50. De plaatjes van de individuele aandelen waarin in Longs aanhoudt (Akzo, RDS en AirFrance) moet u er maar bij fantaseren.

AEX index:

 

AMX index:


Nasdaq100:


Dow Jones:

Eurostoxx50:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten